понеделник, 7 април 2014 г.

Бареков: Ако българите не гласуват за мен се оттеглям!
Николай Бареков и неговият заместник Росен Петров
Ако българските граждани не гласуват за мен на 25 май, ви освобождавам от моето присъствие. Ако гласуват за мен, лека - полека ще имам шанс да управлявам България. Аз съм единственият, който не ги е излъгал, единственият нов, обяви лидерът на „България без цензура“ Николай Бареков, който заедно с лидерите на ВМРО, Земеделски народен съюз (ЗНС) и "Движение Гергьовден" регистрираха коалицията за предстоящите евроизбори, пише dnes.bg.


С общо 9999 подписа "България без цензура", ВМРО, ЗНС и "Гергьовден" регистрираха коалицията си за евровота

"На 25 май четири партии ще имат евродепутати – ГЕРБ, БСП, ДПС и "България без цензура". Всичко останало е измама. АБВ и Реформаторският блок потънаха", даде прогноза за вота Бареков.

По думите му срещу "България без цензура" се води "много мръсна игра". "ГЕРБ, БСП и АБВ купуват гласовете на нашия електорат", посочи бившият журналист. Бареков отново призова да бъде приет законът "Чисти ръце", за да може да влезе в сила и да се спре търговията с гласове за евровота.

Лидерът на "България без цензура" обеща остри дебати на Станишев, на които ще поиска лидерът на БСП да отговори защо не е намерил работа на младите и къде отидоха парите на българските пенсионери.

"Всички лидери от коалицията ще бъдем в листата за евровота", съобщи Бареков след подаване на документите в ЦИК. "Аз ще бъда водач на листата в коалицията ни за европейски избори, за да мога да водя битка с господин Станишев", посочи той.


0 коментара:

Публикуване на коментар