четвъртък, 21 август 2014 г.

В интервю Първанов разкритикува задкулисието в бъдещия парламент
Лидер на АБВ Георги Първанов
Затваря се може би една четворна коалиция - това е и в представите на кукловодите. Две партии ще са в явната част - ГЕРБ и "Реформаторския блок" (РБ). ДПС и Бареков, ако влезе, ще са задкулисието, пише news.bg. Съмнявам се, че ще влезе, защото финансирането е намалено.

Това обяви пред TV7 президентът в периода 2002-2012 г. и лидер на АБВ Георги Първанов.


"Формална коалиция между ГЕРБ и ДПС няма да има. Не съм наивник. Познавам лидерите на двете партии. По-скоро ще става дума за задкулисно взаимодействие, което да запази или разшири позициите на ДПС, както става ясно от анонса за 10-те зам.-министри мюсюлмани", поясни Първанов.

Няма затрудняващи фактори за задкулисна коалиция, "когато се очаква те да имат едно добро взаимодействие, когато един Бареков, който работи активно с ДПС, ако влезе в Парламента, би бил също част от това взаимодействие", смята той.

Според Първанов формациите и личностите, които напуснаха "България без цензура" показват отношението на Бареков с Делян Пеевски, респективно с ДПС.

"Никога не съм виждал Делян Пеевски. Не го познавам. Имаме отношение - всеки, който чете вестниците на Пеевски ще разбере. Там съм основен герой. Атакуват ме, защото не си мълча", категоричен е Първанов.

Аз се опитвам да разоблича това взаимодействие, което имаше с "Позитано". Мисля че топлата връзка е запазена със сегашното ръководство. Има го и отношението с Борисов, добави той.


0 коментара:

Публикуване на коментар