"Към този момент не виждам, как "Обединение ДОСТ" ще успеят да влязат в парламента", каза той.
Преди дни партията на Лютви Места се обедини с НПСД, които доскоро бяха част от РБ. Днес новият съюз се регистрира за участие в парламентарните избори, а Местан изрази увереност, че формацията ще влезе в Народното събрание.
Ангелов изчисли, че за да влязат в следващия парламент ще са им нужни 140 000 гласа. "Само на Турция не могат да разчитат, само на гласове от Кърджали – също", каза политологът.
Според него новото обединение очевидно целяло да нанесе голям удар върху ДПС.
"Виждаме, че в момента ДПС, според социологическите проучвания, не се очертава като третия политически субект, което е нещо ново в България", каза Ангелов.
Политологът видя драматични процеси и в съюза на "Обединените патриоти".
"Големият въпрос е как тази коалиция ще продължи да съществува след това, защото там имаме три различни тела, на практика. Много трудно могат да намерят общ език по много въпроси НФСБ и "Атака", смята Ангелов.
Според него разногласията между Сидеров и Симеонов не са преминали и ще бъде много трудно на Каракачанов да намира баланса между двамата.
Политологът коментира и въпроса за победителя на изборите. Според него има голямо значение кой ще бъде №1, защото той би имал "психологическо предимство". Според Ангелов ГЕРБ имат повече потенциални коалиционни партньори.
Политогът прогнозира, че на десните ще им е трудно да реализират голям изборен успех. Същото важало и за съюзът между АБВ и Движение 21.
"За мен лично по-скоро 5 формации ще влязат в парламента – БСП, ГЕРБ, ДПС, "Обединени патриоти" и формацията на Марешки - "Воля", каза Борислав Ангелов.
Той описа партията на бившия правосъден министър "Да, България" "много шум и много малка дейност надолу – по структури и по места в страната". "Залага се изключително много на PR, на медиен шум, на привличане на внимание", допълни той.
Според Ангелов ако "Да, България" влязат в парламента, това ще се дължи на неуспехите на останалите формации, а не на техния успех.
Политологът прогнозира конфронтационна предизборна кампания, купуване на гласове и разпределение на корпоративен вот.
0 коментара:
Публикуване на коментар