събота, 30 август 2014 г.

Николай Бареков: Аз ще съм новият Ахмед Доган в българската политика
Николай Бареков
Аз ще съм новият Ахмед Доган в българската политика, защото ББЦ ще е новият балансьор в българския парламент и политика.

Това заяви лидерът на "България без цензура" Николай Бареков, обявявайки водачите на листите на партията днес, съобщиха от пресцентъра на ББЦ, пише dnevnik.bg.

Той заяви, че ББЦ отива на тези избори като алтернатива на партиите от статуквото - ГЕРБ, ДПС и БСП. "Предстои ни най-голямата битка за превземане на политическото пространство в център-дясно, ето защо трябва да победим ДПС, само ББЦ може да го направи. Едно трябва да се знае, че няма да има легитимно управления в следващото Народно събрание, без ББЦ", подчерта Бареков.

По думите му "въпреки брутални медийни атаки" към него, партията и коалицията не само са оцелели, но и се явяват по-единни и по-мотивирани, за да спечелят тези избори. "Опонентите ми свършиха бронебойните патрони срещу нас. Това, което не те убива, те прави по-силен. След като ме стреляха толкова много и не успяха да ме премахнат, аз се явявам още по-силен. I will survive! (Ще оцелея - от англ. - бел.ред.)", заключи Бареков.


0 коментара:

Публикуване на коментар